Hospitality Suite-icon Hospitality Suite Вашият дашборд за управление на всички резервации и наличности, задаване на цени и тарифни планове. Модул за резервации-icon Модул за резервации Инфрастуктура за директни резервации Канален Мениджър-icon Канален Мениджър Дистрибуция към всички дигитални канали от една точка Quendoo B2B-icon Quendoo B2B Маркетплейс за хотели и туроператори Уебсайт Генератор-icon Уебсайт Генератор Създайте свой собствен уебсайт за вашето място за настаняване или портал за имоти, в рамките на няколко минути Quendoo портал-icon Quendoo портал Създайте свой собствен онлайн портал за имоти, за да представите всичките си оферти на едно място. Цифрово ръководство за гости-icon Цифрово ръководство за гости Приложение за вътрешна информация за гостите AI Ревеню Мениджър-icon AI Ревеню Мениджър Очаквайте скоро
bg

9 неща, които да направим след като стартираме своя хотелски уебсайт

9 неща, които да направим след като стартираме своя хотелски уебсайт-image

Уебсайтът на хотела е вече лайф. Какво следва оттук нататък и какво да направим, за да привлечем посетители и качествен трафик?

Споделяме няколко насоки за маркетингови действия, които можете да приложите след стартирането на вашия уебсайт.

Настройка на акаунт в Google Analytics

Статистическите данни за трафика към вашия уебсайт са безценни. Без статистика за трафика ще ви е трудно да разберете колко души са посетили сайта ви, как да го подобрите, за да привлечете повече трафик. Google Analytics е едно от най-добрите безплатни приложения, което ще отчита данни за потребителите на вашия уебсайт, ефективност на рекламите, демография за посетителите на сайта, връзки към сайта, най-посещавани страници др.

Как да свържете Google Analytics с вашия сайт през сайт билдъра на Quendoo? Последвайте инструкциите.

Настройте Google Search Console

Google Search Console e безплатна услуга на Google, която ви дава възможност да наблюдавате как работи вашия сайт, колко често е откриван от потребителите, какъв е трафикът към него, на коя позиция излиза, какво е съдържанието, кои страници се представят най-добре. Благодарение на Google Search Console откривате също и информация за наличие на грешки, респ. тяхното отстраняване като:

  • Грешки при индексирането на сайта
  • Входящи и изходящи връзки към определени уеб страници
  • Ключови думи на сайта, както и ключови думи, по които потребителите в Google ви намират
  • Работещи хипервръзки

Как да верифицирате сайта си в Google Search Console през сайт билдъра на Quendoo?

Имейл маркетинг

Имейл комуникацията е възможно най-независимият начин за комуникация в интернет. Тя се случва през наш собствен канал за комуникация, което ни дава по-голяма рекламна свобода и по-ниски разходи за придобиване на клиент, поради притежанието на клиентските данни от първа ръка и независимостта на канала.

Интересна статистика е, че 56% от имейлите потребителите четат през телефон и в Gmail. В същото време имейлът все още е най-предпочитаният канал за получаване на оферти.

Ето защо ако разполагате с някакво количество клиенти (потенциални или настоящи) в списъка си с имейли, споделете новината за новия си уебсайт с тях. Техните посещения биха докарали безплатен трафик към сайта ви. Включете призив за действие в имейла и им дайте някаква допълнителна причина да щракнат и да отидат на вашия нов сайт (отстъпка, промо код и др.)

Ако не разполагате с директни клиентски данни, е добре да стартирате със стратегия за съставяне и развитие на такава датабаза. Бихте могли да стартирате бюлетин, с който да популяризирате сайта и да накарате хората да продължат да се връщат на него.

Букинг енджинът на Quendoo предоставя възможност за събиране на клиентска датабаза от данни от първа ръка, които бихте могли да използвате в специфични имейл кампании или други дигитални кампании за по-ефективно таргетиране, както и като база при създаването на лоялна програма за директни клиенти.

Свържете се с травъл блогъри, собственици на туристически сайтове, фотографи и инфлуенсъри

Когато стартирате нов хотелски уебсайт е добре да търсите начини за получаване на съдържание към сайта си, към което хората за насочили връзки.

Първата стъпка е да имате качествено съдържание и да започнете да информирате хората за стойността и ползите на продукта, който предоставяте.

На второ място потърсете травел блогъри със собствени сайтове за пътувания, пейзажни или лайфстайл фотографи, както и инфлуенсъри в социалните мрежи с голям брой последователи или с аудитория от специфична ниша, резонираща с клиентелата на вашия продукт.

Свържете се с тях, кажете им, че харесвате сайта им, и им покажете възможността, която сте открили за съвместно партньорство. Бихте могли да започнете с получаването на връзки към вашия сайт от техните блогове. Те също биха могли да имат някакво съдържание, към което вие да направите връзка. Експериментирайте!

Създаване на ново съдържание

Не мислете, че сте приключили със създаването на съдържание, след зареждането на основното съдържание на уебсайта си. Съдържанието на сайта е еволюиращ процес, който изисква постоянно обновление.

Какви биха били подходящите теми, които да развивате? Можете да започнете, като превърнете въпросите на вашите клиенти в публикации в блог. Можете да разкажете повече за природните и културно-исторически забележителности, както и за предстоящи събития и фестивали в региона. Друга прекрасна възможност е да представите членове на екипа си, да разкажете интересна история за тях или да споделите информация „от кухнята“ за това как създавате продукта.

Наличието на висококачествено и актуално съдържание на вашия уебсайт с блог, новини, събития, снимки, видеа и други повишава вашето органично позициониране в Google, и помага за генерирате входящ трафик към вашия уебсайт.

Откъде да започнете? Започнете с преглед на съдържанието, което имате и определете ново какво съдържание бихте могли да създавате. Разработете стратегия за съдържание въз основа на вашите бизнес цели, след което започнете да създавате съдържание, което предоставя добро потребителско изживяване.

Профили в социалните мрежи

Лесен начин да заемете повече от страницата с резултати от търсачката на Google (SERP) е да създадете акаунти за своя бизнес в социалните мрежи, в т.ч. Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, LinkedIn, Youtube, Tik Tok и др. Това ще ви предостави повече място в страницата с резултати в Google и ще позволи потребителите да ви следват, без да се наложи да посещават сайта постоянно, тъй като бизнес страниците в тези платформи се индексират от Google.

След като създадете акаунти, създайте календар със съдържание и започнете да споделяте новини, блог постове, оферти и други. Дайте на хората причина да ви следват.

Дигиталната реклама

Привличането на качествен трафик към сайта на хотела чрез органично търсене и трафик от социалните мрежи би могъл да бъде труден и дълготраен ефект, до който има и по-пряк път – платената дигитална реклама - рекламите с плащане на клик (PPC), дисплейните реклами и рекламата в социалните медии и др.

Преди да стартирате с какъвто и да е вид дигитална реклама, помислете какви са вашите цели - по-добра информираност за марката или пък незабавни продажби? Дали търсите повече последователи или трафик? Отговорът на този въпрос е от значение при избора на типа на дигиталната реклама. При използването на реклами с призив за действие, водещ към целева страница на сайта, е от изключително значение целевата страница да предоставя уникално потребителско преживяване и да може да накара клиентите да предприемат желаното от вас действие.

Уверете се, че вашият сайт работи бързо

Един от най-важните показатели на сайта на хотела е скоростта на сайта. Това засяга не само дали хората могат да използват вашия сайт, но и класирането му в търсачката.

Тестването на скоростта на вашия сайт ще ви позволи да идентифицирате потенциални проблеми, които може да се наложи да отстраните. За да е добре оптимизиран сайта ви е необходимо изображенията да са в подходящ файлов формат и да не са прекалено големи.

Няколко безплатни инструмента, които са полезни за измерване на скоростта на сайта са Google Pagespeed Insights, както и Site Speed репорт от Google Analytics, с които бихте могли редовно да проверявате сайта си за оценка на представянето му.

Промо кодове и причина за директна резервация през сайта на хотела

Независимо дали ще предложите промо код, намаление за директна резервация, гъвкава анулационна политика, добавена стойност или някакво друго предимство при директна резервация е необходимо да привлечете вниманието на потребителите на сайта ви, за да ги накарате да вземат по-лесно решение.

Проучване на Cornell University показва, че 65% от посетителите на хотелския уебсайт идват от сайтовете на големите ОТА, където са попаднали за пръв път на профила на хотела.

Хотелите следва да използват големите онлайн травел агенции в стратегията си за увеличаване на директните резервации през сайтовете на хотелите. Необходимо е профилите в тези портали да са добре поддържани и актуализирани, за да привличат трафик. Идеята е те да служат за „билборд реклама“ и отправна точка за посетителите на хотелския сайт.

Повече за „билборд ефектът“ и за това как протича процесът на онлайн резервация вижте ТУК.

Назад към Блог
EU Funds QUENDOO е подкрепено от "Витоша Венчър Партнърс Фонд l", частен капиталов фонд, съфинансиран от Европейските структурни и инвестиционни фондове по оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност 2014-2020", управляван от Фонд мениджър на финансови инструменти в България.
Ние използваме бисквитки на нашия уебсайт. Продължавайки, вие приемате тези бисквитки. Научете повече за бисквитките