Hospitality Suite-icon Hospitality Suite Вашият дашборд за управление на всички резервации и наличности, задаване на цени и тарифни планове. Модул за резервации-icon Модул за резервации Инфрастуктура за директни резервации Канален Мениджър-icon Канален Мениджър Дистрибуция към всички дигитални канали от една точка Quendoo B2B-icon Quendoo B2B Маркетплейс за хотели и туроператори Уебсайт Генератор-icon Уебсайт Генератор Създайте свой собствен уебсайт за вашето място за настаняване или портал за имоти, в рамките на няколко минути Quendoo портал-icon Quendoo портал Създайте свой собствен онлайн портал за имоти, за да представите всичките си оферти на едно място. Цифрово ръководство за гости-icon Цифрово ръководство за гости Приложение за вътрешна информация за гостите AI Ревеню Мениджър-icon AI Ревеню Мениджър Очаквайте скоро
bg

Често задавани въпроси


General

Как мога да започна използването на продуктите на Quendoo?

Свържете се с нас, като отправите запитване на нашият имейл или използвате формуляра на нашия уебсайт. Моля, обяснете от кои продукти се интересувате, както и кратка информация относно броят и вида на мястото за настаняване, което управлявате или за всички ако са няколко различни по вид и големина и ние ще се свържем с вас с индивидуална оферта, съобразена с вашите нужди! След като стигнем до споразумение за услугите, които ще използвате, и подпишем договор, ще започнем заедно онбординг процеса!

Колко време отнема онбординг процеса?

Онбординг процесът обикновено отнема до 7 работни дни след първоначалното подписване на договора. Интеграцията с PMS система и платежна система, от друга страна, може да забави процеса, тъй като тогава разчитаме на сътрудничество от другата страна. Ако разполагаме с цялата налична информация за имота, неговите детайли и цени, можем да създадем акаунт за по-малко от 48 часа след подписването на договора.

Какво включва продукта Hospitality Suite на Quendoo?

Hospitality Suite е основата на Quendoo, чрез която имате достъп до всички инструменти, функционалности и приложения в нашия app store. В момента дашборда включва управление на резервации, цени, наличности и ограничения, както и комуникация с гостите чрез нашия автоматичен мейлер и много други функционалности, плюс, разбира се, достъп до Hotel App Store, където към вашата система могат да се добавят приложения, като например Booking Engine, Channel Manger или AI чатбот.

Има ли лимит на местата за настаняване, които мога да менажирам през Quendoo?

Няма ограничение върху броят или видът на имотите, които може да създавате и управлявате от един акаунт в Quendoo!

Мога ли да имам различни по тип места за настаняване в един акаунт? (Хотели, Вили, Ваканционни имоти)

Да, може да управлявате всякакви по вид места за настаняване от един акаунт! От хотелски вериги до единични ваканционни имоти, всичко от едно място!

Мога ли да използвам Quendoo през моето мобилно устройство?

Нашата система променя мащаба си според размера на екрана ви, така че е напълно лесна за използване чрез браузъра на всяко мобилно устройство.

Какви са опциите за плащане на задълженията? На месечна или годишна основа се изплащат?

Може да заплатите дължимите суми към нас чрез кредитна/дебитна карта или банков трансфер. Комисиона от резервациите направени през модула за резервиране на Quendoo се изчислява на месечна база, и сътветно задълженията към нас се плащат ежемесечно. От друга страна, нашият канален мениджър и някои от останалите ни продукти, се таксуват на годишна база. Също така в зависимост от размера и структурата на вашата организация, може да изготвим персонализиран план за плащане!

Има ли налична статистика за приходи, анулации, брой резервации и пр. за определен период от време?

Да, на ваше разположение са многобройни графики и статистически данни касаещи общата информация за резервациите. Те включват брой резервации, създадени през определен период разграничени процентово на различните дистрибуционни канали, приходи от резервации, създадени и отменени резервации през определен период, посещения и конверсии от резервационната система, измерени в определен период на създаване на резерваците, както и основни параметри по дата на настаняване, като например среден приход, ADR, Avr Price PPPD, RevPAR, брой нощувки, брой гости, брой стаи и др.

За какви по тип места за настаняване са подходящи продуктите на Quendoo?

Quendoo е подходящ за всички видове имоти - от единични ваканционни апартаменти, вили, къмпинги, апарт-хотели, малки или големи хотели, до хотелски вериги и дори цели курортни комплекси. Няма вид имот, който да не е подходящ за продуктите на Quendoo!

Има ли инсталационна такса?

Гордеем се с нашата прозрачна ценова политика, като гарантираме, че няма такси за настройка или скрити такси от какъвто и да е вид. От момента, в който решите да използвате нашите услуги, може да бъдете сигурни, че ценовата структура е ясна и честна, без неочаквани разходи или скрити такси.

Предлагате ли 24/7 поддръжка?

Не, на този етап не предлагаме 24/7 customer support. Нашият екип е на ваше разположение всеки делничен ден от 9:00 до 18:00. Извън работно време и през уикендите, нашият екип обикновенно отговаря до няколко часа. Ако имате нужда от съдействие, не се колебайте да се свържете с нас на office@quendoo.com или да ни пишете директно през нашият уебсайт!

Мога ли да експортирам данни за предстоящи настанявания в Ексел?

Да, можете да направите това, като отидете на меню “Резервации”, филтрирате вашите резервации при нужда и след това натиснете бутона 'Експорт' намиращ се в дясната част на екрана ви. След това автоматично ще се създаде .xml файл с всички резервации, съответстващи на зададените от вас филтри. Генерираният файл съдържа цялата информация за всяка резервация, от датите на настаняване до получените плащания и т.н.

Мога ли да създам споделени акаунти за своят екип, колеги, клиенти или бизнес партньори?

Да, можете да създадете споделени акаунти за вашия екип или колеги. Можете да предоставите достъп на колкото хора е необходимо. Те ще имат възможност да извършват всякакви задачи в акаунта, с изключение на модифициране на методите за плащане и автоматичните имейли. Това гарантира, че вашият екип може напълно да управлява и използва акаунта за своята работа, докато чувствителните финансови детайли и конфигурираните автоматични имейли, остават защитени и непроменени.

Мога ли да направя експорт на клиентски имейли?

Може да направите експорт на всички резервации направени през системата, или на тези отговарящи на предварително зададени от вас критерии, като във генерираният файл се намира колона със всички клиентски имейл адреси. Може да копирате колоната и да създадете свой собствен мейлинг лист. За информация как да създадете експорт файл на вашите резервации вижте ТУК.

Как ще получа своята факутра?

Ще получавате всички фактури автоматично на имейл адреса, който използвате за влизане в системата. Можете също така да прегледате и изтеглите всяка проформа/фактура по всяко време, като кликнете върху трите точки в горния десен ъгъл на екрана и след това отидете в менюто "Услуги и разплащания". Ако желаете фактурите да се изпращат директно на имейл адреса на вашия счетоводител, отново след натискане на трите точки отидете в "Моят профил" и там напишете имейл адреса на който желаете да получавате фактурите си! За допълнителна помощ не се колебайте да се свържете с нас на office@quendoo.com

Как мога да проверя баланса на своят акаунт в Quendoo?

Влезте в системата на Quendoo и след това в горният десен ъгъл на вашият екран натиснете трите точки и изберете менюто “Услуги и разплащания”. Там може да видите балансът на своят акаунт, както и всички проформи и фактури!

Каква е процедурата при желание за прекратяване на използването на вашите услуги?

Ако желаете да прекратите използването на нашите продукти, може да го направите с едномесечно писмено предизвестие отправено към нас на office@quendoo.com, позовавайки се на чл. 6.1 от договорът ни за съвместна работа.

Мога ли да изплатя своите задължения към Quendoo посредством кредитна/дебитна карта? И как?

Да, може да плащате с кредитна/дебитна карта. За да го направите, влезте в системата на Quendoo и отидете на трите точки в горния десен ъгъл на вашият екран. Там изберете менюто ""Методи на плащане"" и добавете желаната кредитна/дебитна карта, като попълните информацията за нея или използвате GPay. След като добавите метода на плащане, върнете се отново на трите точки и изберете ""Услуги и разплащания"", където можете да проверите баланса на своят акаунт, да прегледате всички проформи и фактури и да извършите плащания с картата си!

Използвам хотелски софтуер, трябва ли да следя ръчно количествата си и да пренасям ръчно резервации в двете системи?

Понастоящем системата на Quendoo е интегрирана с множество PMS системи, използвани в България и в цяла Европа, като Opera by Oracle, Clock+ PMS, Creato Solutions, Microinvest Hotel Pro, Елтур95, UnrealSoft и много други. Ако използвате една от тези системи, няма да е необходимо да следите наличностите в двете системи, тъй като Quendoo получава наличностите директно от PMS-а. Същото важи и за резервациите: веднага щом се появят в Quendoo, те незабавно се изпращат към вашата PMS система. Проверете дали PMS системата, която използвате, е интегрирана с Quendoo, като се свържете с нашият екип на office@quendoo.com.

Ако изпитвам затруднения при работа със системата, мога ли лесно да се обърна към някой?

Всеки наш клиент преминава през обучение за работа със системата и правилното използване на всички нейни функционалности заедно със личният им акаунт мениджър. Поддръжка се осигурява по всяко време; просто ни изпратете имейл на office@quendoo.com или ни се обадете!


Модул за резервации

Мога ли да приемам онлайн плащания през Модула за резервиране на Quendoo?

Разбира се! Системата е интегрирана със платежните системи на Stripe, MyPOS, Viva Wallet, Борика, КБС Онлайн, ДСК Онлайн, Fibank Онлайн

Възможно ли е да изпращам автоматични имейли на своите гости?

Да! Quendoo предоставя автоматична система за изпращане на имейли, в която можете да настроите автоматичните отговори, които гостите да получават във връзка със събития, свързани с нови резервации, модификации на съществуващи резерваци, анулации, плащане на депозит, пропуснат срок за плащане, дни преди и след настаняване и напускане и т.н.

Мога ли да модифицирам резервации и да възстановявам плащания по резервации?

Да, до деня на настаняване може да промените датите, данните за клиента, цената на резервацията, да смените типовете на стаите, да отмените една или няколко стаи от групова резервация, да анулирате резервацията или да възстановите частично или изцяло направените плащания по резервацията.

Каква е комисионната за използването на Модула за резервиране на Quendoo?

Комисионата се начислява въз основа на резервации, направени в рамките на 30-дневен период, и се прилага единствено за резервации, направени чрез нашия модул за резервации. Резервации анулирани преди датата на пристигане не се облагат на комисион. Процентът на комисионата зависи изцяло от размера на вашия обект; за големи хотели и хотелски групи ставките са различни и подлежат на договаряне. Средно процентът на нашата комисиона не надвишава 2% (без ДДС) от всяка резервация, направена чрез модула за резервации на Quendoo.

Има ли лимит на броя тарифни планове, които мога да създам в системата?

Няма лимит на броя тарифни планове, които могат да бъдат създавани в системата на Quendoo. Може да използвате колкото на брой тарифни планове пожелаете!

Колко различни категории деца могат да бъдат настроени в системата?

Quendoo позволява да създавате и използвате до 3 категории деца за настаняване, където вие определяте самите възрастови групи.

Мога ли да имам гъвкави политики за плащане и анулиране?

Да, можете да създадете толкова различни политики за плащане и анулиране, колкото желаете. Освен това може използвате различни и повече от една политики за плащане и анулиране за всеки от тарифните си планове, въз основа на различни периоди за резервиране, периоди на настаняване/напускане или минимален/максимален брой дни преди настаняване.

Мога ли да използвам ценообразуване според броя гости или само на помещение?

Quendoo ви позволява да определяте цените си на човек и на стая. Можете да разполагате с различни цени за всички отделни категории деца и различни цени за всяко по вид настаняване в зависимост от това дали е на редовно или на допълнително легло. Освен това можете да зададете персонализирани цени за всяка възможна комбинация от настаняване за неопределен брой периоди във времето. Системата за ценообразуване на Quendoo е изключително гъвкава!

Как се инсталира Модула за резервиране на моят уебсайт?

В акаунта си в Quendoo ще намерите раздел, в който може да генерирате кратък HTML код, който трябва да копирате и да добавите в бекенда на съществуващия си уебсайт, точно както при промяна на изображение или текст. След това той ще се появи на вашия уебсайт като уиджет тип “Календар за резервиране”, тип "Слайдър уиджет" или бутон "Резервирай".

Мога ли да използвам Модула за резервиране на Quendoo, без да използвам ваш уебсайт?

Не е необходимо да използвате уебсайт на Quendoo, за да използвате резервационният ни модул. Той функционира сам по себе си без проблем, и може да бъде инсталиран на всеки уебсайт, като уиджет тип "календар за резервиране" или бутон "Резервирай". В своят Quendoo акаунт, ще намерите инструмент за генериране на кратък html код, който може да бъде копиран и инсталиран в back end-a на съществуващият Ви уебсайт.


Канален Мениджър

Със кои канали е интегриран каналният мениджър на Quendoo?

Каналният ни мениджър е интегриран с голяма част от най-големите канали за дистрибуция в света като Booking.com, Expedia.com, Airbnb, Agoda, Hotelbeds, Hostelworld, VRBO, Roiboss, HRS и много други! За най-актуалния списък с наличните интеграции, изпратете ни имейл и ще се радваме да ви предоставим цялата необходима информация относно възможностите на нашият канален мениджър!

Възможно ли е да дистрибутирам различни цени към различни канали като Booking.com и Airbnb?

Разбира се! Quendoo улеснява разпределянето на различни цени към различни канали на дистрибуция, така че ако стратегията ви е да използвате по-високи цени или по-ниски за някои канали, можете да настроите това чрез Quendoo, за да гарантирате, че желаният минимален доход на нощувка, след комисионите на ОТА, винаги е постигнат.

Мога ли да имам различни тарифни планове за всеки канал за дистрибуция?

Системата на Quendoo позволява залагането на количества на ниво тарифа, т.е. може да имате различни количества за всеки от дистрибуционните канали, когато те са вързани към отделни ценови планове. Може да се залага максимален брой резервации за деня, за всяка тарифа. Когато лимита зададен от вас се достигне, тарифата се затваря за деня или периода и клиента не може да резервира по нея.

Задължително ли е използването на вашият Канален Мениджър, при желание за работа с Google Hotels?

Не е задължително да използвате нашият канален мениджър, но за да се възползвате от интеграцията с Google Hotels трябва задължително да използвате нашият модул за резервиране.

EU Funds QUENDOO е подкрепено от "Витоша Венчър Партнърс Фонд l", частен капиталов фонд, съфинансиран от Европейските структурни и инвестиционни фондове по оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност 2014-2020", управляван от Фонд мениджър на финансови инструменти в България.
Ние използваме бисквитки на нашия уебсайт. Продължавайки, вие приемате тези бисквитки. Научете повече за бисквитките